02.04.2013

Bancuri cu Bula

Într-un hotel din Paris, pe o noptieră se află o biblie deschisă. Lui Bulă îi sare în ochi un pasaj subliniat:
„A face dragoste cu soţia duminica este un păcat la fel de mare ca acela de a face dragoste cu soţia celui mai bun prieten"
Alături, pe marginea paginii, e scris:
„încercat ambele: mare diferenţă"

***
Bulă lucra pe un şantier. De fiecare dată când se ducea la lucru, se întâlnea cu Popescu; acesta îl întrebă:
- Bă Bulă, nu l-ai văzut pe Marcu?
- Care Marcu?
- Ăla care-ţi trage-n cur cu arcu'!
De fiecare dată Bulă turba de furie şi nu ştia ce să zică. Într-o bună zi, se duce la maistru, îi spune toată povestea:
- Dom' maistru, uitaţi, Popescu râde mereu de mine, îmi zice aşa şi aşa, nu mai suport, vreau să plec etc etc.
Maistrul îi zice:
- Păi pentru atâta lucru te superi tu mai Bulă, uite ce să faci: când te mai întâlneşti cu el, întreabă-l dacă l-a văzut pe Anton. Când te-o întreba, tu să-i zici asta şi-ai scăpat.
Se mai linişteşte Bulă, se duce acasă, a doua zi îl vede pe Popescu şi-l întreabă:
- Nu l-ai văzut pe Anton?
- Da mă, era cu Marcu.
- Care Marcu?

Mai multe bancuri noi si bancuri tari va sunt oferite de site-ul bancuri365.ro care va ofera si o multime de imagini haioase.



Bulă, proaspăt însurăţel, inocent, tânăr şi la trup curat, se duce la tat'su şi-l întreabă:
- Acu că m-am însurat, ce am de făcut?
- Mai dragă, vezi că nevestica e şi ea tânără, ia-o'ncet! Dai şi tu diseară două ciocane, da' mai cu milă!
Se duce Bulă acasă, ia un ciocan din cămară şi buf-buf! Două ciocane fetei, o lasă lată! A doua zi, iar la tata:
- Şi'acu ce-i mai fac?!
- E, acuma trebuie să se simtă şi ea bine! Te duci şi-i dai şi tu două limbi, da finuţ mă să se simtă şi ea iubită!
Se duce Bulă în piaţă, ia o limbă de vacă de vreo 2 kile, ajunge acasă, buf-buf două limbi nevestei, o lasă lată!...
- Gata tată, zice Bulă a treia zi, I-am tras două limbi de-o să mă pomenească! Şi'acu?
- Bravo mă, hală! E, de'acu vă cunoasteţi! Du-te şi dă-i şi tu două ciocane mai îndesate să vadă că eşti bărbat!
Bulă fuga acasă intră în cămara după ciocan! Nevasta disperată, ridică mâinile şi strigă:
- Nu! Mai bine o limbă!...



Cică Bulă copil era jegos şi slinos şi decide la un moment dat să se spele. Şi începe el să se spele şi dă jos un strat de jeg apoi zice:
- Mda, parcă sunt mai curat.
Şi se mai spală puţin şi mai dă jos un strat de jeg apoi zice:
- Mda, parcă sunt şi mai curat.
Şi se mai spală puţin şi mai dă jos încă un strat de jeg apoi zice:
- A, uite şi tricoul cu Metalica care l-am pierdut anul trecut...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 comentarii:

Item Reviewed: Bancuri cu Bula Rating: 5 Reviewed By: constantin iacob
Scroll to Top