04.04.2013

Bancuri cu Bula

La şcoală profesoara îi pune pe elevi să facă, ca temă de casă, o compunere cu titlul "Mama e numai una".
A doua zi Ionel este rugat să-şi citească compunerea lui "Mama e numai una":
- Odată veneam de la joacă şi la mine în cameră am găsit o minge mare, mi-a cumpărat-o mama, mama e numai una!
Gigel următorul "Mama e numai una":
- Mă plimbăm cu mama prin oraş şi într-o vitrină am văzut o bicicletă frumoasă, a văzut mama că îmi place tare şi mi-a cumpărat-o, mama e numai una.
Bulă acum este rândul tău, "Mama e numai una":
- Odată veneam flămând de la scoală, intru în casă şi strig: mamaaa mi-e foame, la care mama îmi spune: vezi ca în frigider sunt trei chiftele, deschid frigiderul:"mamaaa e numai una".

Mai multe bancuri cu Bula gasiti pe site-ul www.bancuri365.ro .


Bulă vroia să meargă şi el la şcoală. În drum spre şcoala s-a întâlnit cu o zână. Zâna îi spune să îşi pună 2 dorinţe şi ele se vor împlini. Ajungând la şcoală Bulă sparge un geam. Vine directorul şi întreabă cine a spart geamul. Bulă a zis să moară mama dacă l-am spart yo`! Ajunge Bulă acasă masa` era moartă.Se reîntoarce iar la şcoală şi sparge un individ un alt geam. Directorul întreabă:
- Bulă cine a spart geamul?
Iar Bulă răspunde fericit:
Să moară tata dacă l-am spart eu!
Ajunge Bulă acasă îl vede pe tatăl sau supărat şi îl întreabă:
- Ce-ai păţit tata?
La care tatăl răspunde:
- A murit vecinu de la etajul 4...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: Bancuri cu Bula Rating: 5 Reviewed By: constantin iacob
Scroll to Top