09.04.2013

Bancuri cu Bula

Într-o zi zice profa clasei lui Bulă să vină a doua zi la şcoală îmbrăcaţi în fructe: vine unu într-un măr, altul în pară, altul în gutuie, iar Bulă îşi înfige un capăt de duş în cur şi vine aşa, în pielea goală la şcoală. Profa îl întreabă:
- Da' Bulă, nu ţi ruşine să vii aşa la şcoală? Tu ce fruct reprezinţi:
La care Bulă:
- CURCUDUŞ...


Luni dimineaţa Bulă vine la învăţătoare cu cererea de mutare la altă şcoală. Învăţătoarea îl întreabă de ce vrea să se mute, la care Bulă îi spune:
- Ştiţi că vineri a venit directoarea cum că are nevoie de 3 elevi să mute nişte mobilier. Am mers eu cu Gicu şi cu Costel. După ce am mutat toate scaunele şi mesele Gicu şi cu Costel au obosit şi a trebuit să mut singur toate dulapurile. Când m-a văzut doamna directoare a zis:
"Mai Bulă ce puternic eşti ia să-ţi văd bicepsu`!" şi aici cred că am greşit eu...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: Bancuri cu Bula Rating: 5 Reviewed By: constantin iacob
Scroll to Top