Navigation

Bancuri cu soacre

in aseara acasa si o gasesc pe soacra-mea tolanita in fotoliul meu.
- Buna seara...zic.
- Buna seara...raspunse ea.
- Ia stai!...am sarit eu, dupa ce am auzit niste gemete ciudate in dormitor. Aia nu-i cumva nevasta-mea?
- Probabil...
- Si ce dracu face acolo?! am rabufnit. Nu cumva si-o trage cu altul in propriul nostru pat conjugal?!
- Nu stiu...
- Cum nu stii??! am explodat, si de nervi am apucat-o de par si am tarat-o in baie, bagand-o cu capul in cada cu apa.
- Ce faci nenorocitule? zbiera ea, intre doua scaldari. Vrei sa ma ineci?!
- Ce sa-ti fac? ii raspund, afundand-o si mai abitir. Nu-mi ziceai tu tot timpul sa nu ies din cuvantul lui fiica-ta?
- Asa, si?! bolborosi ea disperata.
- Pai ia auzi cum striga de dincolo: "Bag-o mai adanc!!!..."

Mai multe bancuri cu soacre si mai ales bancul zilei le gasiti pe portalul Iasi365.com

***
- Amice, fă-mi un serviciu, nu e dificil şi, în plus, primeşti o sută de lei pentru asta. Eu nu am timp. Vreau să te duci la Otopeni şi s-o întâmpini pe soacră-mea. Vine din vacanţă, din insulele greceşti.
- Mă rog, o fac pentru tine. Şi, dacă nu vine?!
- Îţi dau trei sute de lei…

Cea mai buna centura pentru soacre
***
Un tip vine acasa si-i spune soacrei:
- Toarna-mi 50 de palinca.
- Te-ai trosnit la cap?
- Pentru asta iti dau 50 lei!
Soacra a fost de acord si-i toarna.
- Mai toarna-mi 50…
- Asta deja e culmea!
- Iti dau o suta… Soacra a luat banii si-i mai toarna un pahar.
- Hai mama sa bem impreuna. Iti mai dau 200!
Soacra s-a asezat la masa si au inceput sa bea impreuna.
- Auzi, mama, hai sa-ti ard una peste ochi!
- Esti un nesimtit. Cum iti permiti?
- Iti dau 300! Soacra a fost de acord iar ginerele i-a ars o palma de-a intors-o cu picioarele in sus.
In acest moment suna telefonul. Tipul ridica receptorul iar la celalalt capat al firului sotia:
- Dragul meu, i-ai dat mamei pensia?
- Tocmai ce-am terminat…
Numai o blonda poate sta cu tigara aprinsa cand face plinul

  ***
Un barbat se casatoreste si vine acasa isi ia sotia si soacra si le zice:
- Fiti atente sa va zic programul meu. Cand vin acasa vreau sa mananc si vreau sa gasesc mancarea nici prea calda nici prea rece.
La care sotia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul eu comand.
- Dupa ce mananc vreau sa fac baie si vreau sa gasesc apa nici prea calda nici prea rece in cada.
La care sotia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul eu comand.
- Dupa ce fac baie vrea sa imi citesc ziarul si vrea la fotoliu sa imi aduceti papucii de casa.
La care sotia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care barbatul: Nici un ietete, eu sunt barbatul eu comand.
- Dupa ce imi citesc ziarul vreau sa ma culc, pana la 12 noaptea ma culc cu sotia, dupa 12 noaptea ma culc cu soacra.
La care sotia:
- ietete!
La care soacra:
- Nici un ietete, el este barbatul el comanda.
Share

constantin iacob

Themelet provides the best in market today. We work hard to make the clean, modern and SEO friendly blogger templates.

Post A Comment:

0 comments: